Колеги някой може ли да каже на какво се дължи?
Известие
Collapse
No announcement yet.
При палене колата глъхне и не може да се изфорсира
Collapse
X
-
Колко ли ще бъдат те................ Отивай на диагностика свестна и си свиркай. Аз я карам от една година моята глъхне, киха, изпуска газове, гасне понякога, оборотите играят, но когато вървиииииии е мноооого готино заради тези моменти си затварям очите за проблемите."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Здравей, колега, аз също имах този проблем преди и бях писал даже тема за това. Оправих го по следния начин - почистих дроселовата клапа с почистващ спрей и започнах да карам само със 100 октана. От тогава нема глъхнене. Явно 95 като най-рапространен бензин в бг е бая кръстен...
Comment
-
Ако се затечеш във форума ще видиш поне 10 теми по въпроса. Аз имам същия проблем. Днеска хвърлих 450 лева за да ми презацепят ангренажа и да ми сменят дебитомера. Остава и сондата да сменя, друго не, още 170 лева и ще е перфектна. Утре сутринта ще видим как пали, че ми омръзна.
Един много важен фактор в решаването на този проблем е ЕКУто. Тия проблеми се дължат на него, и по-точно на данните, които получава. Така че, една хубава диагностика ще те отърве от проблемите, но и част от мангизите в джоба. Очаквам да дам още 1000 лева, да я стегна съвсем моята и да си свиркам.
Утре ще пиша дали се е оправило след смяната на дебитомера и презацепването на ангренажа. Направих го във ВантоТрейд, казват че са добри. Ще видим, ако утре има осезателна промяна.Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)
Comment
-
Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщениеАко се затечеш във форума ще видиш поне 10 теми по въпроса. Аз имам същия проблем. Днеска хвърлих 450 лева за да ми презацепят ангренажа и да ми сменят дебитомера. Остава и сондата да сменя, друго не, още 170 лева и ще е перфектна. Утре сутринта ще видим как пали, че ми омръзна.
Един много важен фактор в решаването на този проблем е ЕКУто. Тия проблеми се дължат на него, и по-точно на данните, които получава. Така че, една хубава диагностика ще те отърве от проблемите, но и част от мангизите в джоба. Очаквам да дам още 1000 лева, да я стегна съвсем моята и да си свиркам.
Утре ще пиша дали се е оправило след смяната на дебитомера и презацепването на ангренажа. Направих го във ВантоТрейд, казват че са добри. Ще видим, ако утре има осезателна промяна.
Дебитомера - много лесно можеш да разбереш той ли е, като просто го изключиш и ше разбереш - но тва по-скоро не проблем при палене!
Сондата - ето едно нещо, което може да ти прави голям проблем, но за съжаление не само при паленето, най-малкото щеше да си го разбрал по разхода на гориво
ЕКУ-то получава данните за изгарянето на горивната смес и съответно я дообогатява или обратното, точно от сондата, така че двете точки са свързани, все пак ако държиш направи си диагностика при Бобо или некой друг, но не във Ванто!
И сега - когато ползваш лошо гориво - масовото 95 например, поради тва че е бъкано с боклуци - прави нагар по дросела - клапата не може да се затвори докрай, откъдето влиза прекалено много въздух, ЕКУ-то полуюава грешна информация, колата глъхне. Ако загасиш и веднага запалиш пак, оборотите са си нормални и колата си върви на пушка, също и ако я оставиш да поработи около минутка след запалване. Решението - почистваш дроселовата клапа от нагара, който е видим, със спрей от 20лв макс и караш, докато се задръсти пак. Решение две - караш със 100 октана само, понеже не е масов е по-читав, да не говорим че е по-калоричен и разхода пада с 2-3 литра (поне при мене). Това е - никви 450, 500, 1000лв
Comment
-
Благодаря за съвета. Обаче при палене ламда сондата няма никаква роля, трябва да загрее. Възнамерявам да почистя дросела този уикенд и да мина на 100 октанов бензин, и в най-скоро време да сменя сондата.
със спрей от 20лв макс и карашMitsubishi L200 2.5D (115 hp)
Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)
Comment
-
Какво ще кажете за евентуален проблем в бензиновата помпа с развален възвратен клапан. На мене ми се е случвало да глъхне при запалване само веднъж като я бях спрял на баир и имаше под 1/3 гориво. А сондата няма отношение към запалването, тя се включва в играта след като достигне работна температура.Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.
Comment
-
Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщениеБлагодаря за съвета. Обаче при палене ламда сондата няма никаква роля, трябва да загрее. Възнамерявам да почистя дросела този уикенд и да мина на 100 октанов бензин, и в най-скоро време да сменя сондата.
Къде се продава този спрей?
Comment
-
Първоначално публикувано от radop Покажи съобщениеИ сега - когато ползваш лошо гориво - масовото 95 например, поради тва че е бъкано с боклуци - прави нагар по дросела -"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеДобре де аз доколкото имам наблюдения отдъде се впръсква бенза в двигателя, това става от една рейка, с накачулени на нея 4 ижектора, и тия бензинови впръсквания са на поне 2 педи линейно разстояние от дросела, и просто ми е невъзможно да си представя как бенза ще е виновен за зацапването на дросела.....пък и логично оттам влизат само газовете от тия маркучи който влизат след дебитомера, азот, кислород и CO2......Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеДобре де аз доколкото имам наблюдения отдъде се впръсква бенза в двигателя, това става от една рейка, с накачулени на нея 4 ижектора, и тия бензинови впръсквания са на поне 2 педи линейно разстояние от дросела, и просто ми е невъзможно да си представя как бенза ще е виновен за зацапването на дросела.....пък и логично оттам влизат само газовете от тия маркучи който влизат след дебитомера, азот, кислород и CO2......
Comment
-
Леле тука какви пачки за ремонти се раздават мани мани и то в разгара на летния сезон ужасссссссс. Аз проблема с давенето, и трудното отлепяне сутрин, и гасненето го оправих с чистене на дросела. Обаче клатенето на обороти при освобождаване от скорост в движение си остана 400-1200, 400-1200. Диагностиката показа, че всичко е наред. Искаха да ми сменят стъпковото моторче ама отказах и си я карам така."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Първоначално публикувано от suscrofa Покажи съобщениеЛеле тука какви пачки за ремонти се раздават мани мани и то в разгара на летния сезон ужасссссссс. Аз проблема с давенето, и трудното отлепяне сутрин, и гасненето го оправих с чистене на дросела. Обаче клатенето на обороти при освобождаване от скорост в движение си остана 400-1200, 400-1200. Диагностиката показа, че всичко е наред. Искаха да ми сменят стъпковото моторче ама отказах и си я карам така.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Егати и Алфите,от 100 дали има две които работят нормално,интересното е че всеки драска по темата/която има в няколко вида/и решенито е следното"нямам идея"
Изключително некъдърни майстори по сервизите или нежелание от тяхна страна да си свършат работа качествено!Как мислите,тази кола все пак е просто една от всичките,как може никой нещастник в сервизите да не може да я оправи!Last edited by bluesolei; d.m.y г., 10:47.Мързелът, е интерсено нещо,неможеш да спреш да си починеш!
Comment
Comment