Известие

Collapse
No announcement yet.

При палене колата глъхне и не може да се изфорсира

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • При палене колата глъхне и не може да се изфорсира

    Колеги някой може ли да каже на какво се дължи?

  • #2
    Мне.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Колко ли ще бъдат те................ Отивай на диагностика свестна и си свиркай. Аз я карам от една година моята глъхне, киха, изпуска газове, гасне понякога, оборотите играят, но когато вървиииииии е мноооого готино заради тези моменти си затварям очите за проблемите.
      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
      К.М.

      Comment


      • #4
        Здравей, колега, аз също имах този проблем преди и бях писал даже тема за това. Оправих го по следния начин - почистих дроселовата клапа с почистващ спрей и започнах да карам само със 100 октана. От тогава нема глъхнене. Явно 95 като най-рапространен бензин в бг е бая кръстен...
        Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
        Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената

        Comment


        • #5
          Ако се затечеш във форума ще видиш поне 10 теми по въпроса. Аз имам същия проблем. Днеска хвърлих 450 лева за да ми презацепят ангренажа и да ми сменят дебитомера. Остава и сондата да сменя, друго не, още 170 лева и ще е перфектна. Утре сутринта ще видим как пали, че ми омръзна.
          Един много важен фактор в решаването на този проблем е ЕКУто. Тия проблеми се дължат на него, и по-точно на данните, които получава. Така че, една хубава диагностика ще те отърве от проблемите, но и част от мангизите в джоба. Очаквам да дам още 1000 лева, да я стегна съвсем моята и да си свиркам.
          Утре ще пиша дали се е оправило след смяната на дебитомера и презацепването на ангренажа. Направих го във ВантоТрейд, казват че са добри. Ще видим, ако утре има осезателна промяна.
          Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
          Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщение
            Ако се затечеш във форума ще видиш поне 10 теми по въпроса. Аз имам същия проблем. Днеска хвърлих 450 лева за да ми презацепят ангренажа и да ми сменят дебитомера. Остава и сондата да сменя, друго не, още 170 лева и ще е перфектна. Утре сутринта ще видим как пали, че ми омръзна.
            Един много важен фактор в решаването на този проблем е ЕКУто. Тия проблеми се дължат на него, и по-точно на данните, които получава. Така че, една хубава диагностика ще те отърве от проблемите, но и част от мангизите в джоба. Очаквам да дам още 1000 лева, да я стегна съвсем моята и да си свиркам.
            Утре ще пиша дали се е оправило след смяната на дебитомера и презацепването на ангренажа. Направих го във ВантоТрейд, казват че са добри. Ще видим, ако утре има осезателна промяна.
            Агренажа -
            Дебитомера - много лесно можеш да разбереш той ли е, като просто го изключиш и ше разбереш - но тва по-скоро не проблем при палене!
            Сондата - ето едно нещо, което може да ти прави голям проблем, но за съжаление не само при паленето, най-малкото щеше да си го разбрал по разхода на гориво
            ЕКУ-то получава данните за изгарянето на горивната смес и съответно я дообогатява или обратното, точно от сондата, така че двете точки са свързани, все пак ако държиш направи си диагностика при Бобо или некой друг, но не във Ванто!

            И сега - когато ползваш лошо гориво - масовото 95 например, поради тва че е бъкано с боклуци - прави нагар по дросела - клапата не може да се затвори докрай, откъдето влиза прекалено много въздух, ЕКУ-то полуюава грешна информация, колата глъхне. Ако загасиш и веднага запалиш пак, оборотите са си нормални и колата си върви на пушка, също и ако я оставиш да поработи около минутка след запалване. Решението - почистваш дроселовата клапа от нагара, който е видим, със спрей от 20лв макс и караш, докато се задръсти пак. Решение две - караш със 100 октана само, понеже не е масов е по-читав, да не говорим че е по-калоричен и разхода пада с 2-3 литра (поне при мене). Това е - никви 450, 500, 1000лв
            Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
            Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената

            Comment


            • #7
              Благодаря за съвета. Обаче при палене ламда сондата няма никаква роля, трябва да загрее. Възнамерявам да почистя дросела този уикенд и да мина на 100 октанов бензин, и в най-скоро време да сменя сондата.

              със спрей от 20лв макс и караш
              Къде се продава този спрей?
              Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
              Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

              Comment


              • #8
                Какво ще кажете за евентуален проблем в бензиновата помпа с развален възвратен клапан. На мене ми се е случвало да глъхне при запалване само веднъж като я бях спрял на баир и имаше под 1/3 гориво. А сондата няма отношение към запалването, тя се включва в играта след като достигне работна температура.
                Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщение
                  Благодаря за съвета. Обаче при палене ламда сондата няма никаква роля, трябва да загрее. Възнамерявам да почистя дросела този уикенд и да мина на 100 октанов бензин, и в най-скоро време да сменя сондата.



                  Къде се продава този спрей?
                  Аз моя си го бех взел от магазин за автоаксесоари...
                  Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
                  Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от radop Покажи съобщение
                    И сега - когато ползваш лошо гориво - масовото 95 например, поради тва че е бъкано с боклуци - прави нагар по дросела -
                    Добре де аз доколкото имам наблюдения отдъде се впръсква бенза в двигателя, това става от една рейка, с накачулени на нея 4 ижектора, и тия бензинови впръсквания са на поне 2 педи линейно разстояние от дросела, и просто ми е невъзможно да си представя как бенза ще е виновен за зацапването на дросела.....пък и логично оттам влизат само газовете от тия маркучи който влизат след дебитомера, азот, кислород и CO2......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Добре де аз доколкото имам наблюдения отдъде се впръсква бенза в двигателя, това става от една рейка, с накачулени на нея 4 ижектора, и тия бензинови впръсквания са на поне 2 педи линейно разстояние от дросела, и просто ми е невъзможно да си представя как бенза ще е виновен за зацапването на дросела.....пък и логично оттам влизат само газовете от тия маркучи който влизат след дебитомера, азот, кислород и CO2......
                      И аз това се чудя. Сигурно някакви изпарения.
                      Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
                      Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Добре де аз доколкото имам наблюдения отдъде се впръсква бенза в двигателя, това става от една рейка, с накачулени на нея 4 ижектора, и тия бензинови впръсквания са на поне 2 педи линейно разстояние от дросела, и просто ми е невъзможно да си представя как бенза ще е виновен за зацапването на дросела.....пък и логично оттам влизат само газовете от тия маркучи който влизат след дебитомера, азот, кислород и CO2......
                        И аз така си мислех тогава, логично е там ако ше влиза нещо да е маслени изпарения от запушен маркуч например, ама така казаха "главите" тогава и не смях да питам за подробности. Факт е че след като го почистих и смених горивото проблема се оправи. Дано и при колегата да е същият проблема, ше чакаме да пише.
                        Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
                        Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената

                        Comment


                        • #13
                          Леле тука какви пачки за ремонти се раздават мани мани и то в разгара на летния сезон ужасссссссс. Аз проблема с давенето, и трудното отлепяне сутрин, и гасненето го оправих с чистене на дросела. Обаче клатенето на обороти при освобождаване от скорост в движение си остана 400-1200, 400-1200. Диагностиката показа, че всичко е наред. Искаха да ми сменят стъпковото моторче ама отказах и си я карам така.
                          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                          К.М.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от suscrofa Покажи съобщение
                            Леле тука какви пачки за ремонти се раздават мани мани и то в разгара на летния сезон ужасссссссс. Аз проблема с давенето, и трудното отлепяне сутрин, и гасненето го оправих с чистене на дросела. Обаче клатенето на обороти при освобождаване от скорост в движение си остана 400-1200, 400-1200. Диагностиката показа, че всичко е наред. Искаха да ми сменят стъпковото моторче ама отказах и си я карам така.
                            За адаптация на дросела си. Върви да ти ресетнат ЕКУ-то и ще изчезне проблема с оборотите. След почистване на дросела обикновено така се получава.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Егати и Алфите,от 100 дали има две които работят нормално,интересното е че всеки драска по темата/която има в няколко вида/и решенито е следното"нямам идея"
                              Изключително некъдърни майстори по сервизите или нежелание от тяхна страна да си свършат работа качествено!Как мислите,тази кола все пак е просто една от всичките,как може никой нещастник в сервизите да не може да я оправи!
                              Last edited by bluesolei; d.m.y г., 10:47.
                              Мързелът, е интерсено нещо,неможеш да спреш да си починеш!

                              Comment

                              Working...
                              X